stress!

Hej älsklingar! jag har det ganska stressigt just nu.

Vi har prov i morn, också har vi två inlämmningar som ska in på ''boken om mig''!
 jag har inte övat någonting ;(
& när jag försökte jobba fick en annan lärare damp på mig bara för jag satt och sjöng upp orderna !
Man bara vill du att jag ska lära mig eller inte liksom??
Cp käring.. & imorn har vi henne på lektion också! pinsaamt..
Hahaha, och nu sitter jag här framför datorn istället ;)



Ett tips: Gör en låt av ditt prov så fastnar den i skallen på dig ;*


Kommentarer
Postat av: Amanda

2012-04-03 @ 18:28:24
Postat av: Lisbeth

Vad har ni för prov? :)

2012-04-03 @ 18:29:12
Postat av: Nathalie svar till lisbeth :)

vi har om vegetigation och klimar och ekvarton och olika landstyper , hehe eller nått :)

2012-04-03 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0